3 September 2009

Disclaimer... sort of

      Am primit în ultimele zile de foarte multe ori (poate chiar prea multe) întrebarea "De ce sunt autori diferiţi la posturile de pe blog?". Probabil a fost vina mea/noastră că nu am specificat acest lucru, dar ne-am gândit că, dacă există o listă cu autori în stânga, la rubrica "Cei care au dat nume", ar fi redundant să mai menţionăm faptul că acesta este un blog "de gaşcă". La propriu.  De asemenea, am venit cu ideea ca fiecare autor/-are să îşi scrie post-urile cu o culoare diferită de a celorlalte, ca să ne găsiţi mai uşor (pentru leneşi, mai exact, pentru fani individuali, eufemistic vorbind). Cât de curând vor mai apărea texte; momentan, fiecare cu problemele lui.
      Aşa că, acum că sunteţi lămuriţi, sper să treceţi şi la comentarii, s-a spart gheaţa deja, după cum se poate vedea. Practicaţi cu încredere aruncatul cu părerea! În rest, aici ne găsiţi. Spor!

No comments:

Post a Comment